vrijdag 23 mei 2008

23-5: laatste berichtje...

Vandaag post ik mijn laatste blogbericht op het internet. Morgen zal ik het te druk hebben met brasa's (knuffels) te geven aan de huisbazin en de strontresten van mijn schoenen af te schrapen.
Vrijdag was een rustige dag: ik deed een nachtje door omdat de honden weer kabaal aan het maken waren. Gelukkig had ik een hele nacht internet en heb ik (echt waar) alle filmpjes van Alles Kan Beter van YouTube gedownloaded. Deze ga ik thuis wel op een DVD zetten of zo. In de ochtend ging ik nog halsoverkop naar school om nog wat kadootjes te overhandigen. Ik schenk de school een werkboek Nederlands, een Surivlaamse verhalenbundel en 6 strips. Daarnaast geef ik ook afgedrukte foto's aan de directeur en de secretaris als dank voor alle aangeboden hulp. Ik ontvang mijn laatste evaluatieverslag (weer een zeer goed) en krijg als laatste bedanking nog een mooie brievenopener met Surinaams motief. We bedanken elkaar uitvoerig en hopen elkaar in de toekomst weer te zien. Maar tot het zover komt houden we via e-mail contact.
In de namiddag overloop ik met de huisbazin alle materiaal in huis. Er zijn wel een paar glazen gesneuveld en er missen een paar borden (die ook in duizend stukken op de grond waren geslagen), maar we geven haar veel terug. Zo hebben we nieuw bestek gekocht, krijgt ze 2 nieuwe pannen, theedoeken, wasknijpers, een GSM-oplader, ... De waarborg krijgen we terug :).
's Avonds eten we in ons favoriete restaurant Sarinah's met een paar vrienden en de huisbazin. Voor de laatste keer geniet ik van een kippenbout compleet (bami, nasi, kippenbout, groenten, frietjes en saus).
Mijn planning voor morgen ziet er als volgt uit: ik slaap me uit, aangezien ik mijn valies reeds gemaakt heb. Dan kuisen we het hele huis om rond 15u naar het vliegveld te vertrekken. We hebben online ingechekt, dus is het niet nodig om vroeg te vertrekken. We stijgen op rond 19u, om rond 09u Belgische tijd te landen in Schiphol. Normaal neem ik dan de trein naar Antwerpen en ben ik rond de middag thuis.

1 opmerking:

transit zei

hello my friend! warm greeting ^^!
your blog looks nice 0_0

by the way,
if you need to find unique fonts, you can go to our website.

best regards;