vrijdag 23 mei 2008

Afsluiter: de mooiste foto's!

Beste blogvriendjes,

ik dank jullie voor het lezen van mijn avonturen in Suriname. Een blog schrijven doe je niet zomaar, je hoopt dat anderen mee genieten van het avontuur dat je zelf meemaakt. Aan jullie reacties te lezen, hebben jullie wel plezier gehad in het lezen van mijn belevenissen in Suriname.

LAAT VOOR DIE LAATSTE KEER NOG EENS MASSAAL REACTIES ACHTER!!!

Als mooie afsluiter vind je hieronder een selectie van de mooiste, leukste, grappigste schattigste en tofste foto's van mijn stage. Klik op de foto voor een grotere weergave. Kies in je reactie de voor jou beste foto en geef ook commentaar. Dat is ‘leutig’ :).

(Vergeet trouwens mijn laatste echte blogbericht niet te lezen. Het staat onder dit extra bericht).

Tot binnenkort!!!

Maarten, die rare Belg in het vreemde Suriname (een cocktail die niet anders dan goed kon smaken!!).



































2 opmerkingen:

Anoniem zei

allé speciaal voor jou: nog een laatste reactie :p
die foto van da klein kikkertje is wel té schattig...

kvond het heel gezellig daarstraks op de bbq en ik ben blij da je veilig terug thuis bent!!

dikke zoen,
sofie

Anoniem zei

Ohh,, omdat ge nog mr een reactie hebt gekrege...
'k Vind de ftoo dat ge ne ftoo wilt trekke erg grappeg.
Ge zit vrdorie met u kont byna tegen 't gezicht van 't meiske naast u. hihii!.

Sphie xxx